Świadczenie usługi z zakresu public relations (PR) w ramach Projektu "Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego".

Data: 04.03.2013

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, faks 91 455 71 43.

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu public relations ( PR ) w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań z zakresu PR wspierających realizację Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego zgodnie ze strategią komunikowania Zamawiającego 2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonawca będzie świadczyć usługi w zakresie: 1) Prowadzenie biura prasowego Projektu odpowiedzialnego za kontakty z mediami; 2) Zapewnienie monitoringu z mediami; 3) Zarządzanie oraz aktualizowanie stron www i społecznościowych kanałów internetowych; 4) Wsparcie przy realizacji działań i kampanii marketingowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

· Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.34.14.00-0, 79.34.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 12.03.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego..

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna: a) świadczenie usług z zakresu public relations dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 miesięcy i o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 2 osobami posiadającymi wyższe wykształcenie, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie PR lub dziennikarstwa.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów o których mowa w pkt III.4.1 należy przedłożyć:

1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (nazwy i zakresu), dat wykonania (dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia) i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (z podaniem nazwy, adresu), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w sytuacji składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów o których mowa w III.4.2. należy przedłożyć:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu);

2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku składania oferty wspólnej, w zależności od okoliczności, odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu);

3. Ponadto do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć:

1) formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument),

2) odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku składania oferty wspólnej lub w sytuacji określonej w Rozdziale XV pkt 1 ppkt 3 zdanie drugie niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),

3) oświadczenie wskazujące część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (o ile Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) ze zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) zmiany składu Zespołu Wykonawcy, 3) z wystąpienia okoliczności uwarunkowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Umowy zgodnie jej treścią i treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - za siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu Umowy, 4) ze zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, 5) z uzasadnionych okoliczności, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, 6) ze zmian zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu, 7) ze zmiany Umowy o dofinansowanie Projektu, 8) zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą brały udział w wykonaniu Umowy, pod warunkiem spełniania warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach działania 2.1 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, projekt pn. Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Dotyczy umowy o dofinansowanie nr POIS.02.01.00-00-004/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP UZP w dniu 04.03.2013 r.

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 87826 - 2013 data 04.03.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, fax. 91 455 71 43.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 12.03.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 18.03.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9..
  • W ogłoszeniu powinno być: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9..

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w BZP UZP w dniu 08.03.2013 r.

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, fax. 91 455 71 43.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.1.2..
  • W ogłoszeniu jest: 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów o których mowa w III.4.2. należy przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu); 2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku składania oferty wspólnej, w zależności od okoliczności, odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu);.
  • W ogłoszeniu powinno być: 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów o których mowa w III.4.2. należy przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu); 2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp - sporządzoną wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzoną wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(w przypadku składania oferty wspólnej, w zależności od okoliczności, odpowiedni dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu);.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w BZP UZP w dniu 13.03.2013 r.

Zamawiający
Zakład Unieszkodliwiana Odpadów Sp. z o.o.
ul. Czesława 9
71-504 Szczecin
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 87826 - 2013 data 04.03.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, fax. 91 455 71 43.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 12.03.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego..
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 19.03.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o. o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. 9.
W ogłoszeniu powinno być: 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o. o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. 9.
Ogłoszenie o zamianie ogłoszenia zostało opublikowane w BZP 15 marca 2013 r.


Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. - dalej: "ustawa Pzp") Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu na "Świadczenie usługi z zakresu public relations ( PR ) w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego" najkorzystniejszą ofertą jest oferta Wykonawcy:

Amelia Wiszniewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą

MADEin Amelia Wiszniewska, z siedzibą przy ul Mierniczej 23/19 w Szczecinie

Oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów (100) przyznaną zgodnie z kryterium oceny ofert - cena - w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pozostałe oferty otrzymały :

NUMER OFERTY

DANE WYKONAWCY

LICZBA PUNKTÓW PRZYZNANYCH W KRYTERIUM CENA

ŁĄCZNA PUNKTACJA

1.

Robert Gromadzki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą

Gromadzki doradztwo i konsulting

Robert Gromadzki

Ul. Dolina Zielona 11

65-154 Zielona Góra

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

2.

Vision Consulting Group Sp. z o.o. Sp. k.

Ul. Żołnierzy Narwiku 16

61-695 Poznań

35,3

35,3

3.

ComPress S.A.

Ul. Tytoniowa 20

04-228 Warszawa

74,4

74,4

4.

UNIA Sp. z o.o.

Ul. Ceglarska 14/10

30-362 Kraków

41,7

41,7

5.

Aneta Zacharz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą

Monteiro Aneta Zacharz

Ul. Zacisze 1/4

40-025 Katowice

53,3

53,3

6.

Green Stream Communication S.A.

Al. Solidarności 60 lok. 123

00-240 Warszawa

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

7.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

Citybell Consulting Sp. z o.o.

Ul. Przyrynek 14

00-219 Warszawa

Łukasz Kłaczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą

SO FINE agencja komunikacji interaktywnej

Ul. Szwoleżerów 20/11 A

71-062 Szczecin

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

8.

Tymoteusz Mitlewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą

Agencja IN PLUS Tymoteusz Mitlewski

Ul. Batalionów Chłopskich 16/9

33-300 Nowy Sącz

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

9.

Szymon Dominiak - Górski i Monika Dehr prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą Par Exellence S.C

Ul. Wierzbowa 79 a

71-014 Szczecin

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

10.

Amelia Wiszniewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą

MADEin Amelia Wiszniewska

Ul. Miernicza 23/19

70-803 Szczecin

100

100

Pliki do pobrania

Zał. 1 formularz oferty cenowej
typ: PDF, waga: 348.73 Kb
Zał. 2 oświadczenie wykluczenie
typ: PDF, waga: 336.74 Kb
Zał. 3 oświadczenie warunki
typ: PDF, waga: 338.77 Kb
Zał. 4 wykaz usług
typ: PDF, waga: 339.95 Kb
Zał. 5 wykaz osób
typ: PDF, waga: 339.07 Kb
Zał. 6 wzór umowy
typ: PDF, waga: 388.08 Kb
Modyfikacja SIWZ nr 1
typ: PDF, waga: 324.1 Kb
Wyjaśnienie treści SIWZ
typ: PDF, waga: 410.81 Kb
Modyfikacja SIWZ nr 2
typ: PDF, waga: 360.56 Kb
Wyjaśnienie treści SIWZ - II
typ: PDF, waga: 321.3 Kb
wyjaśnienia treści SIWZ - III
typ: PDF, waga: 320.29 Kb
Modyfikacja SIWZ nr 3
typ: PDF, waga: 325.16 Kb
Wyciąg z Rejestru Zmian
Autor dokumentu: Wojciech Krysztofik
Data wytworzenia: 04-03-2013
Wprowadzil(a): Wojciech Krysztofik
Data wprowadzenia: 15-03-2013 11:10
Zaktualizowal(a): Bartłomiej Błażejewski
Ostatnia aktualizacja: 23-08-2018 18:26