Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup części zamiennych do suwnic bunkra odpadów oraz suwnicy bunkra awaryjnego żużla dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie.

Data: 29.07.2021
Znak sprawy: ZUO/101/018/2021


Ogłoszenie dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych realizowanego w trybie zamówienia z wolnej ręki na zakup części zamiennych do suwnic bunkra odpadów oraz suwnicy bunkra awaryjnego żużla dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie.


Treść ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy znajduje się w załączonym pliku do pobrania.

Pliki do pobrania

Wyciąg z Rejestru Zmian
Autor dokumentu: Karolina Korzeniewska
Data wytworzenia: 29-07-2021
Wprowadzil(a): Karolina Korzeniewska
Data wprowadzenia: 29-07-2021 14:12
Zaktualizowal(a): Karolina Korzeniewska
Ostatnia aktualizacja: 29-07-2021 14:12