Stworzenie koncepcji programu edukacyjnego oraz jego realizacja w ramach Projektu "Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego"

Data: 18.10.2013

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Początek formularza

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, faks 91 455 71 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie koncepcji programu edukacyjnego oraz jego realizacja w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stworzenie koncepcji programu edukacyjnego oraz jego realizacja w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. W ramach realizacji koncepcji działań edukacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do:

1) opracowania autorskiego programu edukacji ekologicznej, który będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia,

2) przygotowania i przeprowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,

3) przygotowania oraz przeprowadzenia konkursów o tematyce ekologicznej dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,

4) opracowania i przygotowania materiałów dydaktycznych dla nauczycieli i uczniów z zakresu tematyki ekologicznej ze szczególnym naciskiem na gospodarkę odpadami,

5) przygotowania i przeprowadzenia akcji społeczno - edukacyjnych o tematyce ekologicznej ze szczególnym naciskiem na gospodarkę odpadami, 6) opracowanie scenariusza oraz stworzenie na jego podstawie multimedialnej prezentacji interaktywnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.11.00.00-8, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 24 000 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące PLN) w terminie do dnia 8 listopada 2013 r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 (trzy) usługi główne. Za usługę główną Zamawiający uzna wykonanie w ramach jednej umowy kursów lub szkoleń skierowanych do dzieci i młodzieży szkolnej, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na niżej wymienione stanowiska: a) Koordynator (Przedstawiciel Wykonawcy) - który będzie odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z Zamawiającym, oraz koordynację działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Osoba ta ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w koordynacji co najmniej jednej usługi polegającej na realizacji kursów lub szkoleń skierowanych do dzieci i młodzieży szkolnej o wartości co najmniej 50 000 PLN brutto. b) Grafik - co najmniej dwuletni staż pracy grafika Osoba ta ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: udział w co najmniej 5 projektach, które swoim zakresem obejmowały przygotowanie projektów, skład, łamanie wydawnictw, czasopism, folderów, prezentacji multimedialnych w tym interaktywnych, przygotowanie do druku, Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby, która łącznie spełniać będzie warunki określone w lit. a i b powyżej.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument),

2) odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku składania oferty wspólnej lub w sytuacji określonej w Rozdziale XV pkt 1 ppkt 3 zdanie drugie niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),

3) oświadczenie wskazujące część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (o ile Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

4) koncepcję ofertową w celu oceny oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XIX (w formie pisemnej, podpisanej przez Wykonawcę, w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden dokument). Koncepcję ofertową stanowią: a) koncepcja autorskiego programu edukacji ekologicznej zawierająca opis wraz z uzasadnieniem autorskiego programu edukacyjnego dla każdej grupy wiekowej, podpisanej przez Wykonawcę, (w formie pisemnej, max. 4 strony formatu A4) b) jeden scenariusz zajęć dla każdej grupy wiekowej podpisany przez Wykonawcę, (1. Przedszkole; 2. szkoła podstawowa: (a) klasy 0-3; (b) klasy 4-6; 3. Gimnazjum; 4. Szkoła ponadgimnazjalna), według schematu wskazanego w SIWZ Rozdział III pkt 9 ppkt 4c. Każdy ze scenariuszy powinien zawierać przykład treści informacji przekazywanych podczas zajęć: W sumie 5 scenariuszy w formie pisemnej, (max 4 strony A4 na każdy scenariusz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 20
  • 2. Koncepcja edukacji - 35
  • 3. Scenariusze zajęć - 45

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany Umowy mogą wynikać:

1) ze zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,

2) z wystąpienia okoliczności uwarunkowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Umowy zgodnie jej treścią i treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - za siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu Umowy,

3) ze zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu,

4) z uzasadnionych okoliczności, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego,

5) ze zmian zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu,

6) ze zmiany Umowy o dofinansowanie Projektu,

7) ze zmiany osoby wskazanej do pełnienia funkcji Koordynatora (Przedstawiciela Wykonawcy); zmiana jest możliwa jedynie w sytuacji, gdy nowa zaproponowana przez Wykonawcę osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

8) zmiany zakresu prac jakie Wykonawca powierzy do realizacji podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków przyznanych z Funduszu Spójności w ramach działania 2.1 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla Projektu pn. Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Dotyczy umowy o dofinansowanie z dnia 30 maja 2011 r. nr POIS.02.01.00-00-004/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dół formularza

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP UZP w dniu 18.10.2013 r.


Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Szczecin, dnia 17.12.2013r.

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) dalej zwaną Ustawa Pzp, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne rozstrzygnięcia: Cena najkorzystniejszej oferty z ceną wynoszącą 1.276.000,00 złotych brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (984.000,00 złotych brutto).

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejszą ofertę złożył:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w składzie:

Elżbieta Olędzka - Koprowska prowadząca działalność gospodarczą

pod firmą O.K.E.J. Pracownia Elżbieta Olędzka - Koprowska z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grochmalickiego 40/2, 61-606 Poznań

oraz

Inter - Bis Biuro Inżynierii Środowiska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie

przy ul. J. Conrada 63, 31-357 Kraków.

Oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów ( 55,27 ) przyznaną zgodnie z kryterium oceny ofert - cena 20%, koncepcja 35% oraz scenariusze 45% - określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ ).

Pozostałe oferty złożone w postępowaniu otrzymały następujące oceny:

NUMER OFERTY

DANE WYKONAWCY

PUNKTACJA W KRYTERIUM CENA

20%

ŁĄCZNA PUNKTACJA W KRYTERIUM KONCEPCJA

35%

ŁĄCZNA PUNKTACJA W KRYTERIUM SCENARIUSZE

45%

ŁĄCZNA PUNKTACJA

1.

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Ul. Żołnierska 53

71-210 Szczecin

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

3.

Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska

Ul. E. Ciołka 13

01-445 Warszawa

20

11,62

20,61

52,23

Pliki do pobrania

Zał. 1 formularz oferty cenowej
typ: PDF, waga: 347.86 Kb
Zał. 1a kalkulacja cenowa
typ: PDF, waga: 359.33 Kb
Zał. 5 wykaz usług
typ: PDF, waga: 343.29 Kb
Zał. 6 wykaz osób
typ: PDF, waga: 341.43 Kb
Zał. 7 wzór umowy
typ: PDF, waga: 382.17 Kb
Wyjaśnienie treści SIWZ - I
typ: PDF, waga: 322.83 Kb
Wyciąg z Rejestru Zmian
Autor dokumentu: Wojciech Krysztofik
Data wytworzenia: 17-10-2013
Wprowadzil(a): Wojciech Krysztofik
Data wprowadzenia: 30-10-2013 09:48
Zaktualizowal(a): Bartłomiej Błażejewski
Ostatnia aktualizacja: 23-08-2018 18:27