Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz zapewnienie stałej obsługi projektowej na potrzeby wdrażania strategii komunikacji marki w ramach Projektu "Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego"

Data: 10.10.2013

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, faks 91 455 71 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz zapewnienie stałej obsługi projektowej na potrzeby wdrażania strategii komunikacji marki w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz zapewnienie stałej obsługi projektowej na potrzeby wdrażania strategii komunikacji marki w ramach Projektu Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany na potrzeby promocji marki stworzonej przez Zamawiającego oraz zapewnienie stałej obsługi projektowej i kreatywnej na potrzeby wdrożenia strategii komunikacji marki i Projektu, w latach 2013 - 2015.

Zakres zamówienia obejmuje:

a)Opracowanie koncepcji kreatywnej,

b)Przygotowanie projektów graficznych, tekstów, składów komputerowych oraz przygotowanie do produkcji,

c)Sprawowanie nadzoru kreatywnego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę główną. Za usługę główną Zamawiający uzna: opracowanie projektów graficznych obejmujących spójne projekty składające się z minimum: projektu folderu, plakatu, ogłoszenia prasowego oraz bilboardu wraz z przygotowaniem do druku o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami spośród których jedna z osób będzie pełniła łącznie funkcję koordynatora projektu i grafika; natomiast druga osoba będzie pełniła funkcję wyłącznie grafika.

a) Koordynator projektów posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie: udział w co najmniej 5 projektach, które swoim zakresem obejmowały nadzór kreatywny, przygotowanie, projektów, skład, łamanie wydawnictw, czasopism, folderów, tworzenie sloganów, tekstów reklamowych, tworzenie spotów audio/video, przygotowanie do druku, w tym co najmniej jeden projekt obejmujący wszystkie ww. zadania.

b) Grafik posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie: co najmniej dwuletni staż pracy grafika.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie dokonywać oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

· III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument),

2) odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku składania oferty wspólnej lub w sytuacji określonej w Rozdziale XV pkt 1 ppkt 3 zdanie drugie niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),

3) oświadczenie wskazujące część zamówienia, którą Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom (o ile Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.,

4) opis koncepcji kreatywnej (maks. 2 strony formatu A4 w formie pisemnej, podpisanej przez Wykonawcę, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument).

5) zastosowanie koncepcji na przykładach wstępnych projektów: layout wydawnictwa (folder ekskluzywny, plakat, billboard, adaptację projektu do formatu ogłoszenia prasowego (w pionie), kalendarz trójdzielny - projekty w formie wydruku umieszczonego na planszach umożliwiającego ich właściwą prezentację, format A3 (każdy ze składanych opisów i projektów powinien być podpisany przez Wykonawcę, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument)

6) wstępny scenariusz spotu radiowego - 30 sek. w formie tekstu (w formie pisemnej), podpisanej przez Wykonawcę, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Koncepcja kreatywna projektów wraz z opisem - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy.

W szczególności zmiany mogą wynikać:

1) ze zmiany wysokości należnych podatków i opłat, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),

2) z wystąpienia okoliczności uwarunkowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią i treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - za siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu Umowy,

3) ze zmiany osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

4) ze zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej Umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu,

5) z uzasadnionych okoliczności, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego,

6) ze zmian zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu,

7) ze zmiany Umowy o dofinansowanie Projektu,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 12:00,

miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. ul. Czesława 9 71-504 Szczecin sekretariat pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków przyznanych z Funduszu Spójności w ramach działania 2.1 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dla Projektu pn. Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Dotyczy umowy o dofinansowanie z dnia 30 maja 2011 r. nr POIS.02.01.00-00-004/10-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP UZP w dniu 10.10.2013 r.

Zamawiający

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Czesława 9

71 - 504 Szczecin

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZUO.POIS.101.MW.008.13.2013 Szczecin, dnia 11.12.2013r.

Na podstawie art. 92 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. - dalej: "ustawa Pzp") Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejszą ofertą jest oferta Wykonawcy:

Agencja Reklamowa FORMIND Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach

przy ul. Kościuszki 6/5 , 40-049 Katowice.

Oferta Wykonawcy uzyskała najwyższą liczbę punktów (84,92) przyznaną zgodnie z kryterium oceny ofert - cena 40% oraz koncepcja 60% - określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Pozostałe oferty złożone w postępowaniu otrzymały następujące oceny:

NUMER OFERTY

DANE WYKONAWCY

PUNKTACJA W KRYTERIUM CENA

40%

PUNKTACJA W KRYTERIUM KONCEPCJA

60%

ŁACZNA PUNKTACJA

2.

Turkus Agata Tobolczyk

Ul. Cegłowska2/6

01-803 WarszawA

14,25

48,30

62,55

3.

Apella S.A.

Ul. Legionów 126-128

81-472 Gdynia

20,12

43,50

63,62

4.

Międzynarodowe Targi

Szczecińskie Sp. z o.o.

Ul. Struga 6-8

70-777 Szczecin

17,81

39

56,81

5.

2 CODE S.C.

Krzysztof Drumiński, Jakub Walkowicz

Ul. Sowińskiego 24

70-236 Szczecin

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

6.

Centrum Promocji i Reklamy Remedia

Piotr Florek

Ul. Dolina 35

85-212 Bydgoszcz

40

19,80

59,80

7.

Kompania Twórcza Krzysztof Adamski

Ul. Niemcewicza 26

71-520 Szczecin

23,61

36,60

60,21

8.

Agencja Reklamowa

Anny Turkiewicz Sp. z o.o.

Ul. Powstańców Wielkopolskich 33

70-111 Szczecin

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Oferta odrzucona

Pliki do pobrania

Zał. 1 formularz oferty cenowej
typ: PDF, waga: 347.96 Kb
Zał. 1a kalkulacja cenowa
typ: PDF, waga: 484.37 Kb
Zał. 5 wykaz usług
typ: PDF, waga: 343.76 Kb
Zał. 6 wykaz osób
typ: PDF, waga: 341.64 Kb
Zał. 7 wzór umowy
typ: PDF, waga: 451.66 Kb
Wyjaśnienie treści SIWZ - I
typ: PDF, waga: 332.49 Kb
Wyjaśnienie treści SIWZ - II
typ: PDF, waga: 331.74 Kb
Modyfikacja SIWZ nr 1
typ: PDF, waga: 322.82 Kb
Wyciąg z Rejestru Zmian
Autor dokumentu: Wojciech Krysztofik
Data wytworzenia: 10-10-2013
Wprowadzil(a): Wojciech Krysztofik
Data wprowadzenia: 23-10-2013 12:35
Zaktualizowal(a): Bartłomiej Błażejewski
Ostatnia aktualizacja: 23-08-2018 18:27