Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 zł na usługę polegającą na utrzymaniu porządku w galerii i hali bunkra na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie (ZUO) przez okres 12 miesięcy.
Data: 03.10.2023
Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.102.074.2023.AB
Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 zł na usługę polegającą na utrzymaniu porządku w galerii i hali bunkra na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie (ZUO) przez okres 12 miesięcy.
Treść Zapytania ofertowego wraz z Załącznikami znajduje się w załączonych plikach do pobrania.
Pliki do pobrania
3.10.2023 r. Zapytanie ofertowe.pdf
typ: PDF, waga: 201.23 Kb
typ: PDF, waga: 201.23 Kb
Załącznik nr 1 do Zapytania - Opis przedmiotu zamówienia.pdf
typ: PDF, waga: 108.92 Kb
typ: PDF, waga: 108.92 Kb
Załącznik nr 2 do Zapytania - Formularz oferty.docx
typ: DOC, waga: 26.39 Kb
typ: DOC, waga: 26.39 Kb
Załącznik nr 3 do Zapytania - Wzór umowy.pdf
typ: PDF, waga: 163.46 Kb
typ: PDF, waga: 163.46 Kb
27.10.2023- Wynik
typ: PDF, waga: 307.47 Kb
typ: PDF, waga: 307.47 Kb
Wyciąg z Rejestru Zmian
Autor dokumentu: Katarzyna Witkowska
Data wytworzenia: 03-10-2023
Wprowadzil(a): Karolina Korzeniewska
Data wprowadzenia: 27-10-2023 08:44
Data wytworzenia: 03-10-2023
Wprowadzil(a): Karolina Korzeniewska
Data wprowadzenia: 27-10-2023 08:44